FIRE!

Högmässa, lunch med syster, skjutning med Andreas och bingolotto med mormor. 
Så har min söndag sett ut och jag håller fortfarande fast vid att söndagar absolut är min favoritdag. 
Att vara på högmässan idag var riktigt underbart då jag inte var på den förra söndagen. 
Träffa syster var lika trevligt som alltid, älskar henne och resten av min familj så otroligt mycket! ♥
Det var riktigt roligt att prova på att skjuta idag och har verkligen fått en försmak för det nu och längtar redan tills nästa gång hehe! :b 
Bingospelet med mormor gav som vanligt ingen vinst men det var i alla fall mysigt att träffa älskade mormor. ♥

Nu ska jag läsa lite religion och vänta på att Sabina hör av sig. 
Ciao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0