fågelkvittret

Då var det dags för ännu ett mobilinlägg då. Om jag bars kunde komma på hur man får ett radbyte så att texten slipper bli så ihopklämd. Men men.. Jag är hemma hos familjen Boman/Dahlin, all tså min systers underbars familj. Dom ringde hit mig igår och ville bjudapå grillat och vem är dum nog och tackar nej då? Inte jag i alla fall. Fläskfile, lamm, potatisgratäng, kents kungliga barbequesås och sallad stod på menyn och fyfan vad jag tröck i mig. Jag sov över och nu väntar jag på att mina systersöner ska vakna. Så tyst utan dem. Allt jag hör är fågelkvittret utangör och katterna bredvid som tvättar sig. Borde passa på att plugga lite nu när det är så lugnt istället för att kämpa att skriva ett inlägg här med xperian, touch är inte riktigt min grej. Skriver mer troligen när jag kommer hem, har märkt att ni läsare har ökat vilket alltid är lika roligt ;)

Kommentarer
Postat av: sara

gott med grillat! jag ska grilla idag. :)

2011-04-19 @ 08:56:05
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0