Veterinären + Dexter!

Gottfrid var jätteduktig idag hos veterinären och även om chipet inte ska ge någon effekt förrän om tidigast två veckor så inbillar jag mig att han redan har blivit lugnare haha! :P 
Papi och jag åkte ut med han till skogen så han fick springa av sig lite i alla fall och nu ligger han här bredvid och sover så sött! ^^ Min bebis! ♥

Själv så ska jag snart kika på sista avsnittet av säsong 5 av Dexter.
Jag är så jävla beroende av den serien, så sjukt bra!
Sen så ska jag nog städa undan här lite snabbt innan Klaudia hör av sig. Vi ska göra klart/börja med våran historieuppgift som vi ska redovisa imorgon. Folkmordet i Srebrenica blir det, alltså blir det otippat nog om Bosnien! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0