GOD JUL! ♥

God jul allesammans!
Jag hoppas ni har haft en riktigt mysig dag med nära och kära. 
Jag har varit ute i valbo och haft det underbart trevligt med min mamma och mina två bröder. 
Jag har fått massa fina julklappar, bland annat en DKNY parfym, flera underbara sockor, badbomber och lite annat smått och gott och jag har ätit så mycket julmat så att min mage liknar jultomtens.
Min mobil lyckades ju självklart laddas ur idag så har inte kunnat tagit nå kort. Mamma tog i alla fall några som hon skulle skicka till mig imöra i alla fall! (:
Imorgon blir det nog att åka till syster och fira lite jul med henne, svåger Kent och grabbarna bus och på annandagen så blir det att fira jul med pappa, farmor&farfar och min andra storebror. 
Det blir lite små jobbigt när man inte kan fira samma dag med alla utan måste dela upp det men bara jag får träffa alla så är jag nöjd i alla fall! (: 

Nu ska jag bara lägga mig i soffan och softa framför tvn. 
God jul på er alla! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0