Sabina och jag, vi är goda vänner. .

Först skrev jag en uppsats om seriemördare och idag redovisade jag om psykopater, jag känner mig rätt förstörd! :b
På lektionen idag i alla fall så fick jag tips om två andra böcker som jag ska ta och läsa. 
Ena heter Yolanda- Min egen berättelse och är en självbiografi som jag inte ens vet om jag kommer kunna läsa då att bara höra om den fick tårarna att komma fram men jag ska i alla fall försöka då den verkade otroligt gripande. 
Andra boken som också fångade mitt intresse är Djävulen och fröken Prym av Paulo Coelho. 
Efter den lektionen så gjorde jag en diagnos i engelskan för att få veta vilken nivå jag ska läsa vilket visade att jag ska läsa engelska B som egentligen var rätt logiskt eftersom jag är klar med A kursen men på komvux i Gävle är tydligen en diagnos obligatorisk så jag var i alla fall tvungen att göra den..

Nu kom Sabina hit, jag ska leka frisör och sätta i löshår vilket jag har varnat henne att jag inte har några som helst frisör egenskaper så går det åt helvete så får hon skylla sig själv men det verkar hon ta. 
Så nu ska jag fixa fram vinglas för självklart kan inte detta håringrepp ske nyktert.
Ciao! (; 





Kommentarer
Postat av: Shiven

Fin bild bella :)

2010-12-22 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0