Trött!

Jag är helt slut!
Alarmet på mobilen ringde typ strax efter sju imorse men jag låg kvar och drog mig vilket bara gör mig extra seg.
När jag väl kliver upp så tar jag en promenad med Gottfrid och när jag kommer in så sätter jag mig direkt och läser mer om seriemördare och försöker göra några anteckningar som jag kunde använda under redovisningen. 
Tar ytterligare en promenad med Gottfrid innan jag beger mig iväg till skolan och håller i redovisningen som faktiskt gick helt okej och jävligt bra påtanke på hur oförberedd jag var. 
Mindre bra var det att jag fick ett sms av min granne som skrev att hon var orolig över min hund för han skällde hela tiden. Jag blir tokig, när ska han lära sig att vara själv igen? :(
Jag vill ju ha honom hemma och inte lämna honom till pappa hela tiden så egentligen så finns det inget annat att göra än att börja på ruta ett igen att träna honom. Sjukt irriterande men finns inget annat att göra. 
Imorgon så kommer Klaudia hit och är med honom medans jag är i skolan och skriver prov så det känns gött, sen så har jag inga lektioner på fredagen och i helgen har jag inget annat planerat mer än att äta på Church Street. 

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Sabina ska höra av sig så vi kan bege oss ut på en promenad med vovvarna och efter det så ska jag försöka trolla fram något gott av det jag har hemma vilket är typ ingenting så det lär ju bli en utmaning. Måste åka och storhandla någon dag och sluta äta ute så jävla mycket som jag gör. 
Har prov i historia imorgon med så måste väl plugga till det, om jag hittar boken vill säga och sen skriva klart uppsatsen som ska vara inskickad imorgon. 
Värsta av allt är att jag bara vill lägga mig ner under ett täcke och sova! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0