Taekwondo! ^^

Jag och mina mardrömmar. .
Inatt så drömde jag otippat nog om zombies igen, det händer ju sååååååå sällan. 
Jag drömde att jag höll på att träna taekwondo också vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag satt i flera timmar igår och kikade runt om det och blev jättetaggad till att börja! 
Jag har alltid velat börja på någon form av kampsport men aldrig riktigt kunnat bestämt mig för vilken men efter att ha läst om taekwondo så känns det som det är kampsporten för mig, mycket sparkar o sånt skoj! :D
Hoppas jag får med mig någon att börja med mig bara för det är lite trist att börja själv. 
Men oavsett så kommer jag i alla fall börja och det kommer bli så jävla roligt! :D

Nu ska jag försöka få tag på min pappa och höra om han kan ha Gottfrid ikväll medans jag åker till mormor. 
Var aldrig dit förra söndagen och saknar henne så otroligt mycket. 
Ciao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0