Söndag

Det kändes riktigt skönt att vakna upp imorse utan att vara bakis.
Jag tog en morgonpromenad med Gottegos och sen så dukade jag fram en dunder frukost till mig, syster och grabbarna medans vi tittade på när grabbarna bus turades om att spela wii.
Sen efter ett tag så tog vi med oss fotbollen och promenerade till hundgården där vi lirade lite fotboll i snön med Gottegos som var typ lyckligast i hela världen just då. :)
Efter det så åkte lilla familjen hem och då var det bara jag och Gottfrid igen. 
Vi har förutom några promenader mest slappat hela dagen. Jag skulle egentligen ha åkt till mormor och spelat bingolotto men pappa kunde inte vara hundvakt så jag satt hemma och spelade själv vilket inte alls var lika roligt och som vanligt vann jag ingenting. Man kan ju tycka att jag borde ha lite mer tur i spel när jag har sådan otur i kärlek men icke...

Nu sitter jag här i soffan med Gottfrid liggandes bredvid mig och kikar på Juventus- Lazio och oroar mig lite inför morgondagen när Gottegos ska få sitt hormonchip isatt. Det är ju inte direkt någon stor grej men jag är nervös ändå, han är trots allt min "lilla" bebis.


Det var de raderna för ikväll.
Snart blir det en kvällspromenix med Gottfrid sen är det dejta kudden som gäller. 
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0