Sömnproblem!

Jag ska upp om några timmar och jag kan inte sova, det känns riktigt lyckat! 
Tid hos Pelle klockan 10 och sen efter det hämtar systeryster upp mig så åker vi direkt upp till Bergsjö. 
Har inte varit där sen jag flyttade nu, alltså för mer än ett år sen så det ska bli riktigt skönt att åka upp dit även om vi bara blir där en dag så är det i alla fall en liten stund i lugnet för att ladda upp batterierna och det behövs verkligen. Allt för många gånger så ångrar jag att jag flyttade tillbaks hit till Gävle.. 

Fan jag vill bara banka huvudet i väggen eller nå så jag somnar, jag hatar att inte kunna sova känner mig inte trött alls heller! :/ 
Kanske lika bra att ge fan o sova alls, sätta igång någon film och vara vaken istället.. Kommer visserligen må skit imorgon/senare då men jag är ju inte ett dugg trött så jag vet inte alls vad jag ska göra :(


ååh jag bara längtar till mitt älskade Hälsingland.. Om bara några timmar är jag där igen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0