Snö snö och ännu mer snö!

Det bara öser ner snö ute vilket är otroligt mysigt när man sitter inne och tittar ut men lite mindre mysigt när man som jag är sjukt sugen på en promenad. 
Jag har inte ens varit utanför dörren än idag och jag börjar känna mig rejält rastlös och uttråkad. :/
Stortsett alla jag känner har andra planer och Gottfrid är hos pappa så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Att gå ner på stan i julkaoset tilltalar mig inte direkt så mycket heller så jag funderar på om jag ska vara duktig och städa lite här hemma och sen i alla fall våga mig ut på en promenad. 
För något måste jag i alla fall ta och göra för sitter jag här hela dagen så kommer det bara sluta med starka irritationer mot allt och alla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0