Seriemördare!

Godkväll gott folk!
Nu har jag skumläst I huvudet på en seriemördare av Sven Å Christianson samt kikat runt lite efter mer fakta om seriemördare på nätet så nu är jag rätt snurrig i huvudet av alla teorier och tragiska uppväxter vill jag lova så nu har jag läst färdigt om seriemördare för kvällen. 

Jag har otroligt mycket att göra i skolan den här veckan, prov, uppsatser som ska in, redovisningar som ska göras och massa annat men jag ska ändå ta mig tid att bege mig ner på stan och köpa mig en pulka för i helgen så blir det en pulkakväll i Hemlingby vilket innebär att jag ska klä på mig så mycket så jag kommer se ut som en pingvin, dricka varm choklad och grilla körv samt riskera mitt liv genom att åka pulka som en galning! ;)
Barnasinnet ska man ha kvar helt enkelt, det är bara ett bevis på att man faktiskt fortfarande kan ha kul och jag hoppas verkligen att jag får ihop ett gäng som är lika roliga som mig! ;)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och dejta alla mina kuddar. 
Imorgon kommer min bebis hem så då måste jag vara utvilad. 
Godnatt mina vänner, sleep tight! ♥
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0