Pantertanter

En promenad på morgonen trots kylan är faktiskt rejält skönt.
När jag kom in så satt jag igång tvn och upptäckte att dom visade pantertanterna, en serie jag jämt tittade på förr. Haha den är ju så himla mysig! :) 
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska höra av sig för han ska passa Gottfrid idag vilket betyder att jag att gå till skolan, sola och träna utan att behöva oroa mig att jag blir vräkt haha! ;)
Klockan 12 ska jag möta Klaudia i skolan med så vi kan förbereda våran redovisning som ska redovisas på eftermiddagen. 

Nu blir det frukost, ciao! 





Kommentarer
Postat av: Anna

Men herregud, så kul!!

Jag har funderat lite på vart du tog vägen... ;)

Kram och God Jul i förskott!!

2010-12-14 @ 10:00:08
URL: http://finest.se/miranna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0