Överbeskyddande.

Min mamma är något överbeskyddande.
Idag när jag var iväg och spelade badminton med Anton och Klaudia så lämnade jag mobilen hemma eftersom den låg på laddning. Jag var borta två timmar och när jag kommer hem så har jag typ 10 missade samtal och två sms från min kära mor där hon skriver att hon är orolig. 
Jag ringer upp henne och får då veta att hon blivit ännu mer orolig när min syster försökt ringa utan något svar men hon hade till slut lugnat ner sig lite när hon ringt till min pappa som berättade att jag åkt iväg och spelat badminton. 
Hade pappa inte vetat vart jag var så lovar jag att hon säkerligen hade ringt polisen haha. 
Även om hon kanske är lite väl orolig och beskyddande så är jag glad för det, det visar att hon bryr sig och det gör bara att jag älskar henne ännu mer! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0