Myspys

Hade det riktigt mysigt på church street med syster Diana, svåger Kent och deras underbara grabbar Josef och Johannes. Min andra syster My var också med, hennes nya och min allra minsta systerson Algot! :)
Vi åt en massa gott, blev proppmätta och rullade nästan ut därifrån. 
Josef och Johannes ville sova hos mig så dom och Diana följde med mig hem, vilket fick mig att äntligen fixa i ordning någorlunda i mitt kaotiska sovrum haha!
Vi har lirat lite wii och busat med Gottfrid och nu har dom efter många protester gått och lagt sig. 
Känns skönt att ha dom här, saknat dom en massa och det känns tryggt att ha dom här. 

Det som känns så tråkigt är bara att min mamma alltid ska ta åt sig saker så himla hårt då hon tolkar allt så jävla fel. Hon har fått för sig att bara för att jag idag var iväg och åt med dom så ignorerar jag henne och min lillebror bara för att jag inte haft tid att åka och hälsa på dem eftersom jag har haft massor att göra i skolan. 
Blir så himla ledsen, varför ska det alltid vara så jävla mycket strul i min familj?! Det tar ju så galet med energi. 

Det känns i alla fall riktigt skönt över att jag har haft en nykter helg, det var ett tag sen nu. 
Jag funderar på att vara nykter framtills nyår faktiskt. Visst de allra flesta går ut på juldagen men jag brukar vara noll taggad till att gå ut då för jag tycker det är alldeles för mycket folk och det blir endast utgång nästa av tvång bara för att "alla" festar då. Köerna till krogarna är enorma redan så sjukt tidigt och ställen i Gävle som redan är hemska blir ännu värre med dansgolv där man knappt kan röra sig. Inte direkt roligt. 
Så jag spar mig nog till Nyår som sagt då det blir en tripp ner till Stockholm med Therese, Sabina och ev Klaudia. 
Känner på mig att det kommer bli riktigt kul, att slippa fira in det nya året här i Gävle betyder mycket bara det. 
Minns förra nyårsafton och hur jag sprang ut några minuter efter tolv från dåvarande Cava för att fira med killen som jag varit/ nog fortfarande är alldeles för jävla förälskad i. 
Usch.. Komma bort från Gävle, skapa nya minnen och förhoppningsvis bra sådana är något jag verkligen behöver. 

Godnatt gott folk. 
/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0