Min intressanta dag!

Idag har jag gjort lite mer än vad jag gjorde igår.
Dagen började med en promenad och en timmes samtal med Pelle. 
Där träffade jag på min älskade Milo och hennes mamma så jag hann byta några ord med dom vilket kändes kul! :)
Promenerade hem, gjorde mig ordning och begav mig sedan till bussen, hjälpte en supergullig tant och tog bussen hem till Klaudia. Var där en liten stund innan vi gick över till Anton och åkte iväg i gamla härliga Bettan till Köpis för att kika på julklappar. Blev dock inga klappar köpta för min del utan köpte bara några xider från bolaget. Får springa ner på stan imorgon och stressköpa något.
Vi åt på buffeen därute som inte är direkt så mycket att hurra för och sen en sväng förbi mediamarkt innan vi åkte tillbaks till stan. Jag sprang upp i lägenheten, slängde på mig träningskläder och typ sprang till friskis för ett pass kibox med Hellbom. Jag var totalt otaggad hela passet och Hellbom lika så och inte blev vi mer taggade av alla kärlekslåtar som instruktören spelade direkt heller.
Vi solade i alla fall efter och nu sitter jag här som en nörd och hoppas på att få se Brisby lite senare! :b 

Det var min intressanta dag, hoppas ni njöt! ;)
/B ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0