Lyckad juldag! (:

Det blev utgång på juldagen trots allt och jävlar vad kul jag hade! (:
Blev en sväng förbi rack'n'roll först för mig och sabina där underbara Mattias bjöd på drinkar och shots. 
Lagomt full rörde vi oss mot Slick där det var en rejäl kö som vi tack och lov slapp stå i. Mattias beställde in massa drinkar till och jag fick en karatefylla! :b 
Jag vann på blackjack och efter så gick jag och Mike hem till mig där jag lämnade honom och gick iväg på annat håll. Batteriet dog på telefon (som alltid, skit batteri på xperian alltså!) och jag vaknade inte förrän vid tolv och gick inte hem förrän klockan 14 typ. Mike var kvar och min andra tele som legat hemma hade ringt ett X antal gånger. Mike svarade och berättade att han trodde jag var hos någon kille och mamma och pappa blev oroliga så det var bara att kasta sig på telen och ringa upp dem. Mamma fick jag ett liten utskällning av om hur att jag inte brukar vara så oansvarig haha och pappa sa inte direkt så mycket mer än att han skulle hämta mig om 15 minuter eftersom vi skulle iväg på middag hos farmor och farfar. 

Jag hade askul i alla fall och jag var så äckligt bakis igår så efter middagen så körde pappa hem mig, först fick jag besök en stund sen när han gick så hade klockan hunnit bli typ 18 så var jag vaken typ en timme innan jag somnade och sov framtills typ nu nyligen! :b 
Det ska vara gött att leva och nu har jag ännu en lyckad juldag att lägga på minnet! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0