Lördag!

Idag är det lördag och det enda jag har planerat för dagen är att träffa min syster Diana och hennes underbara familj för att äta på Church street vilket ska bli riktigt mumma! ;)
Gottfrid som fortfarande har enorma problem att vara själv får därför vara hos pappa i några timmar. Jag undrar hur länge det kan dröja tills han kan vara själv utan att skälla hela tiden, om det ens kommer gå. 
Han ska få ett hormonchip insatt på måndag i alla fall och jag hoppas att det ska dämpa hans hm begär.. 
Funkar det så blir det nog en riktig kastrering när effekten på chipet har släppt. 

Det är så mycket julfilmer idag vilket är lovely. Jag älskar julfilmer! :D
Nu ska jag kika klart på Christmas miracle, tror jag har sett den förut men minns inte så kan lätt se den igen! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0