Låt mig inte bli sjuk.

Imorgon är det nyår och jag börjar känna mig sjuk, fuck!
Halsen krånglar och det känns som jag har feber. 
Jag hoppas verkligen det ger sig för jag vill absolut inte börja det nya året med att ligga hemma i sängen och tycka synd om mig själv. 
Jag kan inte direkt vila idag heller då jag har massor att fixa. 
Jag tänkte snart dra ner på stan och kika på något att ha på mig imorgon, sen hem och försöka hitta ork till att storstäda min kaotiska lägenhet och sen så är det massor med saker jag igår kom på att jag var tvungen att göra men eftersom jag inte hittade en penna i den här kaosen så kunde jag inte skriva upp vad det var och så tankspridd som jag är så har jag självklart glömt det nu. 

Nu har stan öppnat i alla fall så dags att slänga på mig lite kläder och gå ner. Jag kikade på Ginas hemsida igår och såg typ en klänning som jag gillade så tänkte kika om den är lika snygg i verkligheten. Egentligen ingen direkt nyårsoutfit men känner att det kvittar. Lite glitter i håret och snygga accessoarer och jag är redo i alla fall. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0