Lär känna psykopaten

Gottfrid är hos pappa så jag har passat på att göra en massa idag.
Var iväg till skolan och satt med Klaudia och planerade våran redovisning som vi i alla fall inte ska göra förrän på torsdag. Tog en promenad hemåt och när Klaudia var med så passade jag på att våga mig ner i förrådet där jag plockade upp lite vintergrejer. 
Efter det så solade vi och kikade runt på stan lite innan jag mötte upp Hellbom för ett pass kibox på friskis. Så jävla skönt att träna idag, var över en vecka sen sist nu. 
Efter träningen så tröck jag i mig en kebabsallad som satt så jävla fint efter att ha boxats i 90 minuter. 
Sabina och lilla Skorpan har varit här en stund med men gick alldeles precis så nu sitter jag här själv och samtidigt som jag njuter av ensamheten så saknar jag min lilla bebis som ska sova hos pappa ikväll, imorgon kommer han dock hem igen så det känns gött! :)

Nu ska jag strippa och krypa ner i sängen med en bok, Lär känna psykopaten, som jag ska försöka skumläsa och imorgon skriva ihop något psykologiskt om den samt ha en redovisning om den. 
Godnatt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0