JULDAGEN!

Idag är det den ultimata partydagen, dagen då alla går ut, festar och blir odrägliga. 
Jag har beslutångest om jag vill vara en av detta gäng. 
Jag har en flaska skumpa på kylning men är totalt otaggad för en utgång, jag känner mig uppsvälld som jag vore höggravid, har ingen aning om vad jag isåfall skulle ha på mig och tanken på all trängsel ger mig rysningar. 
En kompis har iofs hyrt Lams så drar isåfall möjligtvis dit... Men jag vet inte... Beslutångest!

Positiva minnen av juldagen:
Förra året hamnade jag och Sandra på old saints bara för att vi inte pallade alla köer. Det var helt okej där men inte direkt WOW roligt mest bara soft. Att vi sen träffade på några Stockholmare som bodde på Clarion var desto roligare. Vi följde med dit... njöt av snön.. och pratade på om allt. Sandra drog, jag stannade kvar och hade sjukt trevligt. As shyssta grabbar, måste ta och ringa dom om jag drar ner till Stockholm!


Negativa minnen av juldagen:

Hang loose för några år sen.. 
Jag ramlade på det snorhala golvet, slog i knäet så jävla hårt så jag knappt kunde resa på mig. 
Tack och lov fanns det en supersnäll kille på plats som var nykter, han hjälpte mig ut och körde mig till akuten och sen hem. 
Började hata hangloose vakter ännu mer den kvällen samt Gävles skit snutar. 
Dagen efter var det ett akutbesök hos hälsocentralen, sen ytterligare en dag efter en ny tid för att få massa tabletter utskrivna mot värken. Under min Stockholmsresa som jag och Sandra redan bokat och bestämt som var några dagar efter var jag hög som fan på piller för att stå ut att springa runt med ett alldeles för skadat knä. 
JAG FÅR RYSNINGAR AV ATT TÄNKA PÅ DEN KVÄLLEN! Mitt knä värker bara av tanken... Att vakna upp med silikonbrösten var nästan skönt jämfört med den upplevelsen! 



Åh jag får se hur jag gör. Just nu känner jag mig totalt otaggad men man vet aldrig. 
Städa bör jag göra i alla fall så ciao! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0