Inte direkt så roligt.

Jag vaknade till vid sju skrev ett inlägg här på bloggen och somnade sen och sov till typ tolv igen. 
Jag är så lyckad! (; 
Jag har i alla fall lyckats hunnit ut till köpis med Sabina och kikat lite. Jag köpte ingenting på rean utan allt jag köpte var typ kläder åt min hund som inte är någon liten råtthund utan en stor schäfer. Vill ju inte att min lilla bäääbis ska frysa nu i vinter när det är så kallt. 
Jag sprang runt i valbo som en galning och letade en våg med kroppsanalys och så men hittade ingen för något rimligt pris så det blev att jag sprang in på Clas Ohlson när jag kom tillbaka till Gävle och köpte en där. 
Nu när den är fixad och att jag fått veta att jag blivit 6 kilo fetare sen i somras så är jag verkligen redo för att ändra livsstil. Ska börja med att detoxa mig imorgon och köra det framtill nyår. 
Nu är det fan noll tolerans på all skräpmat och tjafs, när man ser +6kg på vågen så är inte skräpmat lika gott längre. 

Så nu ska jag ta och kika och fixa ihop ett detox schema för veckan så jag har det fixat. 
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0