Fatso!

Jag testade ett par shorts från i somras som då satt bra och som nu var gränsen till för små. 
Så jävla deprimerande!
Jag avskyr att jag har haft en sån onyttig period som jag har haft, känner mig som typ fetast i hela världen och jag gillar det inte! Nu är det dags att börja ändra om min livsstil och efter nyår blir det att sätta igång med det på allvar! 
Jag ska bli vegetarian, börja på taekwondo och förnya mitt gymkort som går ut nu efter nyår. 
Jag vägrar verkligen bli fet!!! 

Nu ska jag ta mig ett bad och se om jag lyckas bli något taggad till att gå ut ikväll vilket är jävligt tveksamt. 
Ciao! 



Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

ja men eller hur, sen så fixade vi till det lite mer men jag fick ingen bild på det.

nu är det florsocker på taket så snö och bomull runt om som snö och tomten har fått ställa sig utanför dörren istället :P

det är riktigt kul att dekorera pepparkakshus tycker jag! :)

haft en bra jul? :)

2010-12-26 @ 13:28:15
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0