Dagen före dopparedagen!

Godmorgon!
Jag har en sådan vidrig träningsvärk i armen haha jäkla badminton att vara så roligt! :P 
Idag ska jag bege mig ut i kaoset och hitta julklappar. Jag borde kanske ha gjort det tidigare men eftersom jag inte riktigt har eller har haft the christmas spirit så har jag skjutit upp det till nu. 
Jag har dock ingen aning om alls vad jag ska köpa till någon men ah något blir det alltid. 
Jag ska förbi kyrkan också och tända ett ljus eftersom jag troligen inte kommer hinna det imorgon. 

Öhm ah det är väl lika bra att sätta igång med allt nu, stressfylld dag framför mig. 
Ciao! 



Kommentarer
Postat av: ida

hihi joo :)

2010-12-23 @ 14:17:37
URL: http://idasphoto.blogg.se/
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

den blev supergod :) Ska lägga in receptet i morgon tänkte jag :)



God Jul, hoppas du får en underbar dag <3

2010-12-24 @ 12:23:11
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0