Dag 3; Mina föräldrar

Min mamma och jag har inte alltid dragit jämt, vi har inte alltid varit så snäll mot varandra och jag har sagt så otroligt mycket till henne som jag inte är stolt över och som jag ångrar rejält.
Däremot så tycker jag att våran relation bara blir bättre och bättre och är det något jag är stolt över så är det att ha henne som mamma för hon är utan tvekan bland de starkaste människor som jag vet. 
Visst ibland så kan hon få mig att vilja slita av mig håret och skrika som en galning men trots det så är hon någon jag ser upp till och hon är min förebild.
Hon har uppfostrat mig och mina syskon själv,hon har gett oss allt hon har kunnat och kämpat för oss. Min mamma är en typiskt björnmamma, hon skulle göra allt för oss! 
Jag älskar henne så mycket så att alla ord inte räcker till för att beskriva hur mycket. 
Min mamma är en riktig kämpe, en fantastisk kvinna och jag är stolt över att säga att jag är hennes dotter! ♥


Min pappa och jag har aldrig riktigt haft någon speciellt nära kontakt när jag växte upp.
Vår relation har blivit klart bättre på det senaste året och nu kan han ringa flera gånger om dagen vilken är en stor skillnad för de två gånger per år som det var förr. 
Konstigt nog så har jag alltid trott att jag har saknat en relation till min pappa men jag har faktiskt klarat mig fint, jag har fått så mycket kärlek från min mamma så det räckte och blev över. 
Men självklart så tycker jag det är roligt med den relation jag nu fått med min pappa och såklart så tycker jag om honom även om jag aldrig någonsin kommer kunna känna den kärlek och respekt till honom som den jag känner för min mamma. 

För även om mamma kan vara rejält jävla påfrestande så är hon helt enkelt bäst! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0