Dag 2; Min första kärlek

Skulle ha publicerat detta igår men hamnade som utkast istället..


Oj den här blev en svår en för vad klassas egentligen som den första kärleken?

Första kille jag nog var intresserad av var min gamla klasskompis från låg och mellanstadiet räknas? En grabb som säkert var 20 centimeter kortare än mig men som jag då av någon anledning tyckte var så galet söt! haha ^^
Men att vara intresserad och vara kär är ju två helt skilda saker enligt mig. 
Så min första kärlek måste nog ha varit mitt ex som jag träffade när jag var runt 13-14 och som jag höll på fram och tillbaks med i allt för många år.
Vi må ha varit knäppa mot varandra och må jag allt för många gånger ha förnekat att jag varit kär i honom men det var jag och han var och är trots allt en fin kille som jag är vän med än idag, jag är stolt över honom och även om jag vissa gånger bara vill slå ihjäl honom så älskar jag honom verkligen som en vän, och efter alla dessa år så kan jag lätt säga att han är bland de bästa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0