Dag 1; Om mig

Okej då var det dags att sätta igång med den här listan som jag hittade på Tessies blogg då. 
Dag 1 ska handla om mig så vem är då jag? 

Isabelle Jansson heter jag, kallas för mycket men föredrar Bella. 
Har ganska nyligen fyllt 22år och jag bor sen drygt ett år tillbaka i en tvåa i centrala Gävle med min underbara hund Gottfrid.
Jag pluggar förtillfället upp mina betyg på komvux och planen är att flytta till Stockholm om ett år och läsa till kriminolog. 
På min fritid så umgås jag med vänner, tränar och försöker fördriva tiden på bästa sätt i denna lilla stad. 


Dom här få raderna om mig får nog faktiskt räcka för nu då jag är minst sagt stressad då jag har MASSA pluggande att ta tag i. 
Skolan har blivit satt lite åt sidan på sistone och det måste jag ändra på. 


/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0