Bergsjö! (:

Nu är jag hemma igen!
Det har varit riktigt skönt att komma bort även om det bara var för en dag.
Jag har verkligen saknat Bergsjö nå så otroligt mycket och även om jag absolut INTE vill bo där permanent så vill jag ändå ha möjligheten att åka upp dit då och då för att ladda batterierna. 
Jag har hunnit iväg till valbo och umgåtts med mamma och lillebror en liten stund med. Jag och Viktor spelade lite xbox 360 och sen lirade vi alla tre diamanten. 
Mamma och Viktor fick träffa min systerson Algot för första gången och snacka om att det var det heta samtalsämnet sen vilket iofs är rätt så förstårligt så under den lilla bebisen är, mosters goskit! ♥

Nu är jag helt slut och njuter av att vara själv. 
Känner att halsen börjar krångla och jag hoppas verkligen att jag INTE blir sjuk nu tills nyår! :/
Jag skulle egentligen behöva ta och städa min lägenhet idag som ser mer kaos ut än vanligt men jag känner att jag absolut inte orkar just nu, så det blir isåfall att börja småplocka lite senare och sen köra en storstädning imorgon istället. 

Nu blir det i alla fall att softa ett tag framför tvn. 
Ciao! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0