Badminton! (:

Mobilen hade lyckats laddats ur imorse så när jag vaknade så sent som elva så sprang jag upp och satte den på laddning. Tur nog hade pappa precis fått ordning på bilen så jag fick femton minuter på mig att göra mig ordning sen så bar det av till citygross för att storhandla. 
Drygt 600:- fattigare på massa mat åkte vi hemåt mot mig där pappa släppte av mig och där nästa bil väntade på att hämta upp mig. 
Klaudia hjälpte mig upp med varorna och sen så var det bara på med träningskläder och ner till nästa bil för att åka iväg och spela lite badminton med Klaudia och Anton! :)
Jag har inte spelat badminton sen typ mellanstadiet och eftersom jag mer varit mer för bollsporter så har jag inte lagt det ens så mycket på minnet men att spela med Anton och Klaudia var riktigt kul faktiskt! :D 
Dom båda har ju hållt på med badminton i flera år och tävlat och så, så dom båda var riktigt bra tränare för en nybörjare som jag och efter två timmar så blev jag helt klart lite bättre än från när jag började! :b

Nu har jag äcklig träningsvärk i ena armen och börjar bli hungrig då allt jag hunnit ätit är en mandarin så ska nog ta och försöka fixa ihop något nu sen så får man se vad som händer.  
Ciao! (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0