Att leva på Nordost.

Min fastighetsskötare ringde precis upp och jag kommer inte få någon varning eftersom jag stängde av musiken direkt när vaktbolaget kom. 
Jag passade även på att förklara hur det är att bo med Gottfrid här med allt skrikande.
Att bara för att dom är rädd så kan dom inte skrika hur som helst eftersom han blir rädd, och är det någon som ska känna rädsla så är det väl jag som bor i ett område där alla rån sker. 
Jag frågade även om det här med Gottfrid, att han skäller när han är själv och att grannarna sen anföll mig om att dom inte kunde sova (Mitt på dagen en vardag) och det sa han att jag inte skulle bry mig om för att hundar skäller för att barn skriker är ingenting man kan göra åt och så länge det inte sker på nätterna så är det ingenting dom kommer bry sig om så det är klart att jag ska fortsätta träna honom till att vara själv.
Så då kan grannfolket fortsätta klaga hur mycket dom vill för min vovves vackra skall ska dom fortsätta att få höra! :) Hans skällande är ju i alla fall som vacker musik jämfört med deras gaphalsar till ungar, usch!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0