Att leva på Nordost.

Jag hade en galet trevlig kväll igår med Klaudia med bubbel och wii-spel.
Allt var alldeles perfekt innan klockan blev typ 22 och Securitas knackade på min dörr. Tydligen har någon av mina grannar klagat på den "höga" musiken som visserligen var på en någorlunda hög nivå eftersom jag ville slippa höra allas jävla dunkande.
Men tydligen så fattar inte mina grannar att dom själva för liv utan istället för att ens vara en bra granne och gå ner och be mig sänka så ringer dom vaktbolaget, bra jobbat! 
Detta kan ha medfört att jag har fått en varning hos gavlegårdarna vilket i så fall skulle vara äckligt pinsamt så jag sitter nu och väntar på att fastighetsskötaren i mitt område ska ringa upp där jag ska förklara mina grannars rastistiska beteende mot mig bara för att jag är svensk.
Detta kan låta lite sjukt eftersom att vi bor i Sverige MEN bor man på Nordost som jag gör där 98% av de som bor här har invandrarbakgrund så är det inte så konstigt faktiskt. Hade jag spelat någon arabisk smörja så hade grannarna knackat på och dansat in genom dörren. . 

Nä nu ska jag springa ner på Sohlbergs och köpa mig nå frukost, måste mejla min lärare också så jag vet mitt betyg i psykologin. 
Ciao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0