Äckligt trött.

Jag somnade till slut och även om det inte blev många timmars sömn så blev det i alla fall några. 
Jag vaknade för typ en timme sen, har kört ett pass pilates och nu sitter jag och dricker ett glas vatten med citron! :b Jag tänkte bara klottra ner några rader nu innan jag drar iväg på samtal och sen åker till Bergsjö, lär ju inte bli något bloggande då om jag inte skriver från mobilen dvs men så ambitiös känner jag mig knappast. 
Jag ska ta massa promenader och umgås med min söta systerson Algot och bara njuta av lugnet för en dag, underbart! (: 

Nu måste jag packa ner laddare och sånt tjafs och slänga på mig kläder sen gå iväg. 
Hörs när vi hörs, ciao! (:
/B



Kommentarer
Postat av: Vanessa

SV : tack så mycket :)

2010-12-28 @ 18:07:55
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0